Nilufer89 Nasıl sevindim nasıl 🤗🤗 00.00 itibatiyle 34+0 olduk ve bebis doğdu butonumuz gelmiş. Darısı sağ salim doğurmaya inşallah 🥲🤲
Juulide Nilufer89 İnanır mısın bende 00.00 bekliyordum ki forma bakarken paylaşımını gördüm ♥️ Ama daha varya zaman hem geçsin hem geçmesin 😀😀
Nilufer89 SerapBircan bebek dogunca butona basıp happykids e yonlendiriliyor galiba. Oyle okumuştum sanki.