Glymbrk hafta , doktor bu hafta kan sulandırıcı yazdı ama almadım ve içmedim. O an sormadım da neden diye kendi de bir şey demedi. Neden veriliyor kan sulandırıcı ilaç bilgisi olan veya kullanan kız kardeşler bilgi verebilir misiniz?
Kiki-riki Glymbrk bebeğin gelişimnde kan akışında bir sıkıntı gördüğü için vermiştir büyük ihtimalle 8 aydır iğne olarak kullanıyorum ama merak ediyorum doktorun verdiği ilacı niçin alıp kullanmıyorsunuz
Mrvtnl Glymbrk coraspin mi verdi acaba bende coraspin artı oksapar kullanıyorum baştan beri ama coraspini 32 den sonra kestik bebek için tehlike oluşturuyormuş size neden 32 den sonra verdi ki acaba?
Beyzabeser Glymbrk gebelik tansiyonu geliştirme onun içinde verebilir. Ya da kilolu hamilelik yaşıyorsanız onun için de veriliyor. Ben de esprin kullanıyorum anlık tansiyon yukselmesinden kaynakli doktorum önlem olarak tansiyon etkilemesin diye önerdi
Deletedmom72727 Kiki-riki bende hamileliğim başından beri kullanıyorum oksapar iğnemi kullanıyorsunuz
Deletedmom72727 Kiki-riki ben hep karnıma yapıyordum ama bebek büyüdüğü için artık bacağıma yapıyorum. İnanılmaz morarıyor ve çok yanıyor sende de oluyor mu ?
Kiki-riki Deletedmom72727 Ben 35 haftalık oldum hep göbekten yapıyorum bebeğe bı zararı yokki küçücük iğne zaten
Deletedmom72727 Kiki-riki biliyorum ama psikolojik olarak içim rahat etmiyor birşey olacak diye korkuyorum