Valla canım inanır mısın bende senin gibi çok takıyodm.
5.aya kadar istediğin gibi yat.
Bak şu an 33.haftamdaym doktora dedim ki sırtım aşırı derecede ağrıyor, bacağım, kalçam çok ağrım var yatış pozisyonu sordu bana sağ ve sol dedim. Bana dediki neden sırt üstü yatmıyorsn.
Dedim ki, pek tavsiye etmiyorlar falan dediki ağrılarının hafifledigini göreceksin bişey olmaz diye inanır mısın bı kaç gündür kendime geldim dediğini yapınca..
Sola yatmaktan artık bacağımı hissetmiyorm çok ağrım var