Ozgearpacii Hanımlar merhaba Körfez Marmara hastanesinde memnun kaldığınız kadın doğum uzmanı var mı acaba
Sirince-anne34 Ozgearpacii kocaeli körfez değil mi? 2 yıl önce orda çalışıyordum İsmail bey var şuan var mı bilmiyorum İsmail beyi tavsiye ederim size
Ozgearpacii Sirince-anne34 evet, normal doğum yaptım daha önce bana normal doğumu destekleyen bir doktor lazım bu hastane genelde sezeryan taraftarı sanırım