Malesef 34 haftalığız bizde de durum aynı illa 1,2 damla kaçıyor Allah’tan sırılsıklam işemiyoruz 😂 hapşırırken mutlaka elle tutmak gerekiyor hele bugün avm ye gittik bide biraz gribim hapşıracağım zaman eşime çabuk en yakın köşeye geçelim hapşırcam dedim bacaklarımı çapraz yapıp hapşırdım mecbur 😂😂😂