Ozy Merhaba kizlar ben 5+4 Hamileyim birinci Hanileligimde bebegim gelismedi düsük yapmak zorunda kaldim. Suan yine hamileyim ve halen hicbir belirtim yok ne Kusma ne gögsüm hassaslasdi sadece cabuk acikiyorum ve tualete cok gitmeye basladim. Insan belirtileei görünce herseyin yolunda gittigine inaniyor kafama cok takiyorum 😞 Bebek tutunamadimi acaba diye doktor randevum iki hafta sonra daha. Lütfen yardimci olun sizin ilk belirtileriniz nezaman basladi 😣😣😣
EceAydn Ozy benim göğüslerim inanılmaz hassaslaşmıştı ama bunu adet dönemi sandım. Belirti olarak görmedim. İlk belirti mide bulantısıydı 7. haftada başladı 14. haftaya kadar sürdü 😞 çok kötü zamanlardı. Ama endişe etmeyin kişiden kişiye göre değişirmiş bunlar. Kimisi hiçbir şey anlamadım hamileliğimden diyor. Onlar şanslı olanlar 🍀
busralivaa Ozy benim de 6+0a kadar belirti yok sayılırdı sadece halsizlik vardı. olumsuz düşünme aklına kötüyü getirme çağırmış olursun. Rabbim hayirlisiyla sagsalim kucagina almak nasip etsin
Ozgecaann Ozy 36. Haftamdayım hiç belirtim olmadı cnm ne başta ne sonrasında iki kaybım var benimde çok endişeleniyodum niye kusmuyorum niye acıkmıyorum niye kilo almıyorum diye ama çok şükür herşey yolunda Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Mervemir Ozy canım ben beş haftalıkken kan testinde bile çıkmadı kafana takma rahat ol rabbim hayırlısıyla kalp atışını duymayı nasip etsin aklına kötüyü getirme ❤️
Mrvsylr Bende de sadece tuvalete çıkma belirtisi vardı bide hafif göğüslerimde hassasiyet mide bulantısı 6 haftadan sonra başlıyor bence panik yapma ☺️
KlncA Daha çok çok yeni 5+4 te birçok insan hamile olduğunun farkında bile değil ki belirti başlamaması normal bence. Endişelenmeyin iki haftanızı çok yorulmadan geçirin sabredin inşallah kontrolünüz iyi geçer
Damladuaa Ozy benim ilk gebeligim olmasına rağmen öğrendiğimde 5 haftaliktim ne bi bulantı nede herhangi bi belirti hiçbiri olmadı şuan 36+3 haftalığım bu zamana kadar hareketlerinden başka bişey hissetmedim 💕🐣💕💕💕
MerveSara Ozy Bende de olmadı tatlım tuvalet haricinde bir belirti , normal lütfen stres yapma .🤗🤗 27.haftadayım ne tiksindim, ne kokuya duyarlılığım oldu ne de kustum.🤗🤗
Anne3434_ Ozy endişeni anlıyorum da herşeyi iste şu mide bulantısını isteme ya bulantım olmuyor diyenlere gıcık oluyorum olduğu zaman neler çekiliyor bi bilseniz bunu demezsiniz ölüm gibi resmen beni hamilelikten soğutmuştu
PnrBkr Canım herkeste belirtiler olck diye bişey yok kasma kendini bnm hicbirgun ne midem bulandı nede başka bir belirti gördüm hamileligimi bile tesadüfen öğrendim diyebilirim😂😂