Arkadaşlar inanınki stresten olmuyor ben bir yıllık evliydim her ay test yapıyordum olmuyordu yaşım oldugu için tüp bebek tedavisi ne gittim iki günle kaçırdım doktor dedi bir sonraki ay adetin ikincisi günü burda ol tedaviye başlayalım hergün heyecanla adet olmayı bekliyorumdum ki o ay hamile kaldım şimdi Allah inşallah nasip ederse cuma günü kızıma kavuşacağım rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah banada dua edin