Kızlar selam içim o kadar bunaldı ki içimi dökmek istedim. Ben 29 haftalık hamileyim bugün eşimle evlilik yıldönümümüzdü. Eşim normalde aşırı romantik bir adamdı asla böyle günleri unutmazdı ama bu süreçte ne olduysa adama bir haller oldu. Neyse eşim bana bir kaç gün önce evlilik yıldönümünde napalım diye sorduğunda ben de ona bence evimizde güzel bir sofra kuralım evimizde kutlayalım dedim. O da bana valla aşkım bende kaç gündür restaurantlara bakıyordum öyle diyorsan öyle mutlu olurum diyorsan tamam evde olalım dedi. Neyse bugün evdeydik yemeği kendisi hazırladı sofrayı ben kurdum yedik sonra bir baktım salona geçmiş tv izliyor. Epeyce bekledim hediye ya da bir süprizi vardır diye baktım hiç bir şey yok sordum süprizin var mı diye yok aşkım dedi peki dedim ama aşırı üzüldüm yahu insan 1 çiçek almayı ya da ufak bir pasta almayı da mı akıl edemez? Onu da geçtim 1 tane çikolatayla gelse ona bile razıydım ama yapmadı. Tabi hormonlar da sağolsun bugün epey ağladım eşimde özürler diledi vs ama nafile. En çok zoruma giden şey de bunun bizim ilk evlilik yıldönümümüz olmasıydı. Artık 20 yıl da geçse hep bugün yaşadığım kırgınlık hissini hatırlayacağım bir anı oldu.