MelisaMila denizevciler 38+5 kasılma ile gittim ve doğum :) Bel ağrısı nişan gelmesi hepsi saatler içinde gerçekleşmişti sonuç acil sezeryan
erdem_agah denizevciler once lekem geldi iki gun sonra düzenli sancım başladı. 3 dakikaya düşünce hastaneye gittim suyumu orada patlattilar. 39+2
Yagmurgel2020 MelisaMila anladım acaba dedim siz normal istediniz bişey mi oldu diye çok geçmiş olsun benimde belimde var ama engel değil dedi doktor ama kasık fıtığı riskli tabi
Aysebln denizevciler 38. haftada 2 cm açılma vardı ve 40+1 de normal doğum yaptım ilk kızımda bakalım ikinci ne zaman ve nasıl gelecek son 60 gün kaldı ☺️🥰