Tugbamete kesinlikle öyle benim yeğenim olsa takarım kendim kocama bırakmam o işi. Yani bunu bu konuda değil ama genel olarak insanlarda ben de yaşıyorum sen birine düşünüyorsun ama karşılığını alamıyorsun maddi olarak olmasa da yani ben öyle beklemiyorum ama manevi olarak da bir karşılığını alamıyorsun İnsanlar böyle maalesef biz insanlara fazla değer veriyoruz gereksiz demekki