rengarenkduduv Benimki de kendi oğullarının ismi aşırı mantıklıymış gibi kızıma koymak istediğim isme biraz saçma olmuş dedi. Bu arada kızımın ismi de Yağmur Piraye. Kime göre neye göre saçma😂 Ben ardımla gülüp mesafemi daha da bir açıyorum güzel cevap oluyor..
Kerem_mom rengarenkduduv gayet güzel isim neresi saçma Allah aşkına öyle olsa bile öyle mi denir kıskançlıktan demiş galiba 😀
Miniklimonum Denizyildizii valla ben arayıp hayırlı olsun bile dememiştim eltime. Mesafeyi çok severim isterse oda bana demesin bize giren çıkan olmasında kimse bişe almasa da olur 😀😀😀😀
minnakannesi1 Denizyildizii aynen kıskanc olanı içinde kötülük barındıran kim varsa bu zamanda çıkıyor ortaya
2civciv Benim eltim yok ama şuan 31 haftaliğım kayınvalidem sadece bir adet çorap aldi külotlu çorap oda 3 yaş ☺️
balpetegim_35 Denizyildizii benim eltimle kaynım aynı kafadalar . İkisi de birbirinden habersiz bişey yapamaz . Eşim yeğenlerine bi sürü hediyeler her istediklerini aldı etti . Eltim sizin çocuğunuz olunca biz yandık diyordu 😂 eşimde abisine yengesine pek düşkündür görecek şimdi hanyayı Konya’yı 😂 daha bana bişey almalarını bırak. Bi kere telefonla arayıp nasıl gidiyor nasılsın demediler . Aylardır ailemin yanındaydım hamile halimle . Hamile fotosu paylaştım kaç defa hiç yazmadı . Çocuğumun kıyafetlerini paylaştım kırk kat yabancı yazdı o yazmadı . Eksik olsunlar .
Denizyildizii balpetegim_35 Aynen sanki benimkini anlattın. 36 hafta oldum bir kere nasılsın diye aramadı. Kendisi bilir
Sude-96 Denizyildizii çok çok tuhaf bence eşimin yeğeni falan olduğunda gidip birlikte alırız künye altın vs. Herkesin ilişkisi farklı tabii bişey diyemiyorum
Melistosum Sude-96 valla katılıyorum size.. beklenti her zaman insani yorar. Şuan küçük altın ne kadar sizin haberiniz varmı valla bende takamazdim yani.. siz karşılık olarak mı taktiniz ben yapayım oda yapsın diye…
Sude-96 Melistosum ya ona da dediğim birşey yok benim ki aslında bakarsanız öyle insanın parasıda olmayabilir belki eli bollaşınca takar. Ama bizim adetlerimiz bunu kaldırmıyor malesef ama benim olaya bakış açım çok farklı eltilik kaynanalık falan filan
Denizyildizii Melistosum karşılık beklemediğimi belirtim zaten sanırım fark etmediniz. Ayrıca bizim normal yolla çocuğumuz olmuyor o yüzden 2. Yi düşünmüyorduk. Taktığımız altını sadece hediye diye beklenti içine girmeden taktık. Bana tuhaf gelen nokta 4 tane zıbın. Yani dalga geçer gibi oldu biraz
Tugbamete Melistosum genelde karşılık beklenerek yapılır bu gibi şeyler düğünlerde bebek görmede ne takarsan onu alırsın hatta bazı illerde bunu borç olarak görürler. O yüzden post sahibi beklentim yoktu demiş olabilir ama beklentisi olabilirdi de bu çok doğal bişey. Yargılarcasına altın ne kadar heberiniz var mı demişsiniz ama sonuçta oda altını para vererek aldı ne kadar olduğundan muhakkak haberi vardır. Biz bize kim ne taktıysa aynısını ona yaptık arkamızdan biz altın taktık o don getirdi demesinler diye bu işler böyledir herkesin beklentisi mutlaka vardır ☺️
Nagihanusbrk Denizyildizii hahahah ayıp etmiş 😀 Benim ettimde yeni doğum yaptı doğum sürecinde elimden geldiğince yanında olmaya calistim doğum yaptı heme çiçek yaptirdim eşimle sonra evine geçti br süre bekledim toparlansin diye bir sepet aldım içine zıbın mont bandana tulum elbise çorap şampuan ve örgü bebek aip süsledim yanında da 1 adet çeyrek taktım. Ben hamileyim son 1 ayim.var ben içimden geldi yaptım kendi çocuğuma ne alırsam yeğenimize de tek tük br şey aliyrm içimden geldiği için ama senin eltim ayıp etmiş 😀
ikiprensesannesii Denizyildizii suan eltimi sevesim geldi 😂😂 ilk kizjma hem altin hemde 2 takim corabindan zibinina herseyi almisti 😂😂
Kbrbisi21 Denizyildizii gene eltinn yapmiss benim gorumcem dugunumuzde küçük altın taktı gozumuze sokar gibi 😁 bide evime ziyarete geldiginde hayırlamaya 30 lu yumurta getirdi ama ustunde bebek bezi ile subniminal mesaj gondermesi yapti oyle 😁 daha anlatiyim her evime geldiginde odalarimi kurcuklamak istiyo sadece onun oturacagi odayi acik tutuyorum tum odalarimi kitliyorum yoksa herseyimi cikartip incik gincik arastirma yapiyo 😁 bide hep geldiklerinde kahve yaptiysam fincanlarimi alip elinde yikamaya kalkiyor bende hic sevmem onlar gidince esime kizip makineye diziyorum 😁😁
balpetegim_35 Denizyildizii aynen aynen benimki de öyle gelip bide amcalık yengelik taslayacaklar çıldırcam 🙄
Deletedmom15262 Denizyildizii vayy çapsız elti el ele bu gün kırk yabancıya zıbın yapıyor. durumu yoksa hadi neyse de yani varsa biraz ayıp etmiş 🤷♀️
Denizyildizii Deletedmom15262 Kız olmazmi daha geçen övünüyordu evimize 20 bine yakin para giriyor diye😂😂
Deletedmom15262 Denizyildizii enteresan varda kırk yabancı gibi zıbın göndermek nedir yani kimseden birsey beklememek gerekir ama bazen böyle dalga geçer gibi yapmaları hoş değil herkes yapabildiğini zaten yapar da buda var da yapmaması tuhaf🧛♀️