sibel111 Kızlar yeni doğan 0 , 0,1 ay çok kıyafet alıyormusunuz ? Bana gereksiz alma herkes diyorlar da
Minnime- sibel111 ben de çok almadım maks 3 4 takım aldım o kadar zaten çok hızlı büyüyorlar alırken 0-3 ay al onlar daha uzun süre giydirme şansın var
bahtnurr1 sibel111 ben 8 tane aldım , ilk zamanlar bebek çok fazla kusup kaka yapıyor diyorlar bilmiyorum ama en az 5 tane al bence
sibel111 Minnime- Ben de öyle aldım bu günde diyorum bebek doğunca az mı kıyafet olucak çünkü 0 ay bi kaç bişey sadece aldım . Teşekkür ederim :)
Ness3 Bildiğim kadarıyla bebeklerin büyüme atakları ortalama 3 haftada 1 oluyor… Ona göre düşünüp almalı sanırım
gmzlpsln Evet ya bende cok dusundum bunu 0 0-1 ay bikac tane aldim tulum oda. 50 cm olanlar sifir aymi oluyo smdi