Ceya Hanımlar merhaba. Ben 38.haftamdayım şehir hastanesinde doğum yapacağım. Odaları hakkında bilgisi olan var mı kaç kişilik odalarda kalınıyor istenirse tek kişilik özel odada para verip kalınabilir mi?
Ceya bus_ra1 yaa ben çift kişilik olanları da var diye duymuştum ondan sordum. Tek kişilik ise çok iyiymiş😁