Ebruuuusalman Ceyceyli yarin kontrolum var merakla bekliyorun insallah bende erken ogrenenlerden olurum
Ceyceyli Ebruuuusalman ben de hiç gitmedim kanda çıktı tekrar kan vericem ve bende 6. Haftalarda gideyim diyorum zaten randevü zor buluyoruz
Ebruuuusalman Ceyceyli aynen hemde erken gtsekde bse demiolar kese olusmuo bebek olmho geri gonderiolar sonra gelin diye
Ceyceyli Ebruuuusalman işte tam da bu yüzden geç gideyim hem keseyi hem kalp atışını duyayım istiyorum inşallah 🙏
Ceyceyli Ebruuuusalman bu Arada sizin bugün kontrol dü sanırım duyabildiniz mi meleğinizin kalp atışını 😍😇
Ebruuuusalman Ceyceyli doktor sesi disari vermedi ama var kalp atisi dedi sükürler olsun😍😍 insallahbhepimiz saglikla yavrularimizi kucagimiza aliriz