ceylan_34 Merhaba guzel anneler bu gece 25.haftaya girmiş bulunuyorum ne tur şikayetleriniz var benim agrim oluyor tabi ha birde unutmadan ekliyim serklajliyim ben bebek buyudukce agri normal sanirsam baski yapiyor sizce canlarim
elaweannesi ceylan_34 Bende 23+5 oluyorum bu gece canım ağrım benimde başladı sende ne gibi ağrılar war erken değil mi şu an için gerçi yokun yarısını geçtik de 😇ilk hamileliğim diye acemiyim biraz
neslican0644 ceylan_34 bende 25+1 oldum 😊 2.gebeliğim bir kızım olacak nasipse. Ağrılar,rahime baskı,bide 2 gündür acayip halsizlik var su içmek bile yoruyor o derec 😟
ceylan_34 elaweannesi benim ikinci ama ilki 18.haftada sonlanmisti cnm bir insanin ozel yeri agrirmi ya benim agrio serklajliyim acaba ondanmi
elaweannesi ceylan_34 Ondandır canım belki o dediğin nedir pek bilmiyorum yaşamadığım için ama sanırım bebek için bi adım hayırlısıyla kucağına gelsin inşallah bu defa 😇