Rabia1511 PnarAltnYenice sigortaya 70 sigortasız 100 lira muayene Doğumda 2.500 diye biliyorum görümcem orda yapıcak
Babies16 PnarAltnYenice 75 tl yildirim ben gidiyrm.dogumada normal 2000 sezr. 2500 du.deismediyse.henuz konusmadik
karahanzynep Yıldirim doruga gidiyorum canim fatma güray doktorum cok memmnunum 120 lira muane ucreti.ama doktoruna gore degisiyor.
Seyma_murat karahanzynep bende fatma güraya gidiyorum canım ama muayeneye 100 tl veriyorum Allah Allah. Kaç haftalıksın ?
Ciqdem Babies16 yok henüz doğurmadım bingöle geldim şuan burda gidiyorum ama iyi bi doktor olduğunu duydum