1998_irem panik atak yada anksiyete durumum yok ama yaklaşık 10 yıldır şizoaffektif bozukluk hastasıyım uzun yıllar ilaç kullandım ve uzun süreler hastanede yattım dönem dönem. Hatta ilk gebeliğimde de hastanede yatıyordum. Hamile olduğumu çıktıktan sonra öğrendim. Ben dışarı kolay kolay çıkabilen,insanlarla iletişim kurabilen biri değildim. Psikoz olduğum için gerçeklede çok bi bağlantım yoktu. Oğlumu öğrendiğimde çok çabaladım bazen çok kötü oldum ama bi şekilde bişeylere tutundum. Ben istesemde uzun soluklu çalışamıyorum. Rahatsızlığım nüksettiği zaman herşey bitiyor. Ama inanırmısın doğum yaptıktan sonra okadar iyi oldum ki. Yavaş yavaş düzeldim. Şuan 14 aylık olucak oğlum,ikinci bebeğime hamileyim. Ve yaklaşık 14 aydır ki bu benim için okadar uzun bir süreki,iyiyim eskisi gibi değilim. Allahım diyorum derdimin dermanı evlatlarımmış meğer. Şimdi bi hayalim vardı onun peşinden gitmeye çalışıyorum. İş açısından. Kendi takipli olduğum doktorum bile onca tedavinin başaramadığını evladın başardı diyor. Birazda sanırım ben çabaladım çok ,hemde çok çabaladım. Oğlum doğana kadar ailem,eşim,arkadaşlarım. İlişkilerim berbattı. İçime kapanık devmlı düşünen beynini kontrol altına alamayan bir ben vardım. Herşey senin elinde inan. Bişeyleri umut edin kendine. İnan. Herşeyden önce iyi olacağına inandır kendini. Bi meşgale bul,hobi bul kendine mesela. Düşünmemeye çalış. Beynini başka şeyler ile meşgul etmeye çalış. Bi işe girebilirsin,yada bir kursa yazılabilirsin. Bak gerçekten altından kalkamayacağın bir savaş değil. Seni öyle iyi anlıyorumki. Ne hissettiğini,nasıl düşündüğünü. Ama inan kendinle barışıp kabullenip ben bunu başarıcam dediğin an yapamıyacağın hiç bişey yok. Ya bu kadın ne anlatıyo diyebilirsin. Benim yaşadığımı bir ben bilirim diyebilirsin. Ama inan panik atak,anlsiyeteden daha zorlu bir yoldan çıkmış biri olarak yazıyorum sana. Yazdıklarım umut olsun isterim. Kendine inan gerçekten,atlatabileceğine inandığın an gerisi çorap söküğü gibi geliyor. Ben grup terapilerine çok katıldım. Hep sosyalleşmeye çalıştım hamileyken düzelmek,toparlanmak adına. Ve cidden işe yaradı. Önceden de gidiyordum sayısız gittim belkide ama demekki kendime,başarabileceğime inancım yokmuş o zamanlar. İnandığın an başarmaya bir adım daha yaklaşıyorsun. 🤲🏻