İyi akşamlar lütfen birileri bana yardımcı olabilir mi 36+0 ım, bugün yok yoruldum aşırı vajina ağrısı çekiyorum, karnımda da iğne batması gibi bi durum oluyor. Benim sancım mı var bu tehlikeli bi durum mu acile gitmeli miyim? Sancı böyle mi oluyor ? Bebeğim bi yerde toplanıp duruyor korkuyorum