Arkadaşlar çevremdeki herkes doğum yaptı kimi 36da 37de 38de kendimi 1 yıldır gebe hissediyorum ee benim sancımda olmuyor sadece su içtiğim zaman hemen lavaboya çıkıyorum baskı yaptığı için doktorlarda kesin bi tarih vermiyo artık kucağıma almak istiyorum oğlumu benim durumumda olan var mı başka 🥺🥺