azime-26 Artımed test sonucum 2. Silik çizgi çıktı ama baya bir belli ama ertesi gün ikinci testi yaptım freely marka onda sadece tek çizgi çıktı hangisine güvenmeliyim? Bu markalardan kullanan varmi hangisi daha iyi sonuç verir?
Aysenurctn32 azime-26 valla ben hep gidip en pahalısıyla yapıyordum hepsinde negatifti. Yine negatif çıkar diye en dandiğinden aldım pozitif çıktı
azime-26 Bebegmbenm adetim gecikmedi henüz 1 hafta var gelmesine ama benim hastalığım zaten düzensiz bunu anlayamıcaktim yaptım ama böyle olunca bir kafa karışıklığı yaşıyorum
Bebegmbenm azime-26 bence 2-3 gün daha bekleyip öyle erken gebelik testi yapın.çift çizgi dediğinizi çekip atabilir misiniz
myram1 azime-26 canım yapma bence bir hafta sonra tekrarla geciksin bir kaç gün bence en doğru sonuç öyle belli olur henüz çok yenidir varsada yanıltır seni 🥰
azime-26 azime-26 ilk teslim bu 2. Çok soluk bir şekilde çıkmış ama sonra fark ettim test suresi içinde çıktı mı bilmiyorum 3. Test tek çizgi hangisine güveneceğini bilemedim
Deryaiso azime-26 ben transferinden sonra adetime 8 gün kala yaptım bundan daha silikti 2 gün sonra başka testle yaptım 2. Çizgi yoktu kan verdim pozitif çıktı yinede siz 2 günde 1 kan verin o daha kesin sonuç verir