bukusum sağlık ocağına git gebelik testi yaptığını pozitif çıktığını söyle onlar kan ve idrar tahliline baksınlar orda bir sıkıntı çıkmazsa enfeksiyon vs gibi bekle bir iki gafta çünkü gitsene çok yeni olduğu için kalp atışı vs duyulmuyor sadece kesenin şekline bakıyolar