Fulyaa ben de saframdan şüpheleniyorum, babanem de taş vardı ameliyat olmuştu, bende olabilir, midem de zaten inanılmaz yanma hissediyorum, bu normal değildi ama hamilelikte olur dediler, iki haftada 3 şişe rennie bitirdim, böyle bi yanma yoktu zaten, yarın dananın kuyruğu kopucak