Duygucesur Geçmiş olsun hamileyseniz lütfen doktor takibinde ilerleyin. Gebelige uygun ilaçlar mevcut, onun yanında alternatif şeylerde önerilebilir kabak çekirdeği, kekik çayı ,sarımsak yutmak gibi ama hamileliğin hangi ayında olduğunda önemli bu saydıklarımı kullanabilmen için. Eşin de sizinle birlikte ilaç kullanmalı, nevresim,ic çamaşırı her sey utulenmeli ve havlular ayrılmalı. Şarküteri ürünü etler, sirkeli su ile yikanmamis meyve-sebze tüketmeyin. Benim toxoplazma bağışıklığım yok o yüzden sürekli dikkat halindeyim.