Merhaba bende de böyle bir durum oldu. Sabah kanamam başladı ara ara akıntı halinde geldi gebeliği öğrenmiştim ama kesem görünmemişti daha. Sonrasında ilk gittiğim doktor beni çok korkuttu bebek düşebilir vs dedi beta takibi yap dedi kese görünene kadar çok şükğr betada değerim normal çıktı birkaç gün dikkat ettik ilişki durumuna sonrasında da başka bir doktora gittim kesem göründü ve ilişki yasağım gelmedi sadece ufak bir kanama alanım tespit edildi onun için progestan verdi çok şükür kalp atışınıda duyduk 3 aylık hamileyim şuan mutlaka doktora gidip içinizi rahatlatın derim her hamilelik bir değil ama pozitif düşünün diğer gittiğim doktor çok normal olduğunu ve yerleşme kanaması olabileceğini söylemişti. Umarım herşey yolunda gider🙏