37 e gircem ve suyum fazla karın çevresi 3 hafta önde yaklaşık 6 aylıktan beri böyle olur llk dogumum normal Di şimdi bu bebeğe iri diyorlar sezeryan olmayı istemiyorum ama riskim varmış benim Durumumda olup bebeğini normal doguran varmı geçen hafta sker şüphesiyle hastanede yattım 2 gün diyet vrdiler şekerim sürekli ölçüler düşük çıktı taburcu oldum geçen gene şu fazla gene karın çevresi önde dendi napcam blmiom 40 haftayı bekletir ler mi erken doğummu yaptırırlar acaba