Gulonuz Kızlar gazdan karnına kramp girem var mı napıyorsunuz nasıl geçiyor ? Beni çok zorluyor ağlıyorum resmen
Pastaneusuluislakkek Gulonuz la havle çekip görmezden gelmeye çalışıyorum. 35. Haftadayım 1 haftadır anormal zorluyor özellikle geceleri, kendimi bıraksam sabaha kadar ağrıdan uyuyamayacağım. O yüzden hiç yokmuş gibi davranıyorum
Mrvysnn Kaç haftalıksın benimde oluyor sade soda iç soguk içme bide bardakda içmelisin şişeden değil demişti doktorum bide gaz sancısı için hareket iyi oluyor bide iki dizini bükerek yatarsan belki faydasını görürsün bebeklerde yapıldıgı gibi
Gulonuz Teşekkür ederim kızlar . 37 haftalığım arada oluyordu ama ovalayınca geçiyordu bu sefer kramp girdi beni kitledi