Saremelek 1 gün önce bırakılıyor fakat pıhtı atma ihtimaline karşı Doğumdan 2 ay sonraya kadar kullanacaksın dedi bana. Yarın sezaryen olacağım yarın. En son dün gece vurdum bugün yapmayacağım yarın sabah da ameliyatım var. Ve sonrasında 2 ay kullanacakmışım. Ama normal Doğum olsaydı vurulmayacaktım. Ameliyat sonrası gerekiyormuş