Kizlar merhaba catlatma ignesinde yarin 14.gunum ve yarın doktor randevum var. Ve cok heyecanliyim .İlk denememdi insqllah tutmuştur. Bu arada aşırı derecede süt kıvamlı akıntı var.sol kasigimda tatlı bir batma gibi agri gibi degisik bir his. Ve gece lavabo ihtiyacı arttı. Tecrübeli olanlar bu konuda yardımcı olabilirler. Mi . Sizlerde ki belirti neydi . Catlatma ignesinden ne zman sonra sonuca ulasmistinjz