Oncelikle cok gecmis olsjn bende gecirdim ben 30 haftalikken gecirdim suan 34 oldum cok kotuydu asi da vurulmamistim 10 evde 10 hastanede yattin bol su iç ilik su iç bal karabiber karisimi yap ye bogazini yakiyo sirke iç sicak seyler ic ki bogazin rahatlasin ben okadar herseyi yaptigima ragmen cigerime indi hastanede yattim nefesine dikkat et eger zorlanirsan alirken direk hastaneye git veya durumun kotu olursa insallah olmaz direk hastaneye ben evde cok durdum hep aradim 112 bana ambulans gondermediler surekli sunu yap bunu yap dediler nefesimi alamayinca ambulansi aradik geldiler goturduler 10 hastanede yattim insallah cabucak atlatirsin biraz uzun oldu ama kusura bakma geçmiş olsun