zynperkl Merhaba, ben 33 haftalık hamileyim ve ilk gebeliğim spinal dogumda ki belden aşağısının uyusması ve hissizlik beni çok korkutuyo nasıl bir his tecrübeli anneler yardımcı olursa çok sevinirim 🙏
irem_altun74 zynperkl evet çok korkutucu geliyor ama inan bana bebeğini gördükten sonra insan herşeyi unutuyor kafanda fazla kurmamaya çalış canım 1.5 sene önce bende öyleydim 😊
bahtnurr1 zynperkl bende bundan çok korkuyorum yarı felçli hissi diyor herkes bu yüzden genel anestezi istiyorum
Dyg61 zynperkl iki kere sezeryan yapmış biri olarak sadece bebeğin doğacağı ana odaklanın gerisini düşünmemeye çalışın bebekle ilgilendikçe acınız hafifliyor inanın bana doğum öncesi doğum anı sadece bebeğinizi göreceğiniz ana odaklanın gerisini akışına bırakın
ikiprensesannesiii zynperkl ben de olmadan önce panikliyordum ama yani felçli gibi değilsiniz öyle düşünmeyin. Dokunduğunda birisi hissediyorsunuz. Ben ameliyathaneden çıkarken boynuma kadar uyuşmuştum odada dik oturunca hemen aşağı inmişti uyuşukluk. Sadece yürüyemiyorsun o da zaten emzirmeyle uğraşmaktan aklına gelmiyo. Tam işlerin bitiyor uyuşukluğun geçmeye başlıyor zaten
bahtnurr1 zynperkl ayy arkadaşım tepedeki lambadan izledim dokunduklarını falan biliyosun ama acı hissi olmuyor diye anlatınca sa spinal korkutucu geliyor 😂 bide belinden kocaman iğne kısmı asıl beni korkutan
Dyg61 bahtnurr1 tepedeki lambadan bende görebliyodum ama bakmadım kocaman iğne değil normal iğne 😄aşı olur gibi düşünün
bahtnurr1 Dyg61 ayy kişiye göre mi acaba yaa , netten iğneye baktım baya büyüktü bide hortum gibi bişeydi. Ben iğneden normalde de korkuyorum 🥺
Dyg61 bahtnurr1 yok canım damar yolu açıyorlar gibi düşün iğneyi omiriliğe batırıyorlar ordan anesteziyi veriyorlar bu kadar sadece iğnenin girişini hissediyorsun sonra zaten hemen uyuşuyorsun
bahtnurr1 Dyg61 mutlugebeee Ayy kızlar bak böyle diyince cesaret geldi bana 😂😂 önden bi fırt spinal deneyelim mi diyesim var olmazsa uyutun komple 😂😂 bilemedim yaa baya korkuttular beni büyük iğne falan diye netten de hep büyük gördüm
Dyg61 bahtnurr1 spinal aldıktan sonra kompleye gerek kalmıcak bebek de zaten hemen çıkıyo nasıl olduğunu anlamazsın bıle istersen şey diyebilirsin bebek doğduktan sonra uyutun beni dersin ama doğum anını kesinlikle görmelisin karnından çıkarıyolar temizliyorlar sonra o mis gibi kokusuyla senin yüzüne temas ettiriyorlar sonrası bir an önce odaya çıksam da öpüp koklasam diye düşünerek geçiyo ☺️
bahtnurr1 Dyg61 yaa korkudan o bile gözümde yok artık uyanınca görürüm diyorum herkes öyle söylüyor şöyle duygusal böyle güzel diye 😊