Merveismail3 Bugün yaptığım idrar testinde çok silik bisekilde 2 cizgi çıktı kan testi verdim beta hcg testi iste 10,17 çıktı yardım edin 😒
blueberyy00 Merveismail3 adetiniz geçti mi yada kaç gün var gebelik henüz çok yeni başlamış gorunuyor canim
Merveismail3 blueberyy00 henüz adetime 6 gün varken bel agrisi kasik agrisindan dolayı test yaptım idrar da çok silik şekildeydi kan testide bu şekilde çıktı :) bazıları yok falan diyor ama hayırlısı olsun
Papatya-Kokusu Merveismail3 6 gün kala için gayet iyi bir sonuç gün geçtikçe artacaktır inşaAllah tebrikler hayırlı olsun 😊
blueberyy00 Merveismail3 6 gün kala 10 la öğrenmeniz iyi gebelik yeni başlıyor ama dikkat edin adetten çok önce öğrenmenin bazı dezavantajları var mesela kimyasal gebelik yaşanma durumda adetin gelmesini beklesen test yapmak için anlamıyorsun bile kimyasal düşük yaptığını ama bazı anneler erken yapıyor adetten önce pozitif görüyor ama adette değer tekrar düşüp sıfırlanıyor ve adet oluyor erken öğrenenler bunu anlarken bir çok kadın farkına bile olmayabiliyor umarım seninki öyle olmaz ama adet gününde bı tekrar kan ver için rahatlasin gebelik şu an başlamış uzun oldu biraz 🌼
Reyhanhnm blueberyy00 https://resim.host/ib/KBqJmy negatif yazıyor aile hekimi kadın doğuma yönlendirdi şuan düşük dedi ilk testim anlayan var mı kızlar
Meryemtrksoy Reyhanhnm 265 çıkmış resmen nasıl negatif yazıyor orda benimde aklım almadı şu an yanlış mı oldu ki acaba 🤷♀️Sen git kadın doğumcuya en güzeli baksın keseye filan daha iyi olur senin için son adet tarihin nedir bide ?
Busrra Reyhanhnm O referans muhabbetine negatif yaziyor degeriniz iyi, belki son adet tarihinize göre düşük demiştir aile hekimi, ama geç döllenme de olabiliyor, iki gün sonra yine bakmak gerek ve tabiki kadin doğum da görmeli
blueberyy00 Reyhanhnm hayır canim senin değerin 265 çıkmış gayet güzel hamilesin ordaki negatif yazan 5 den düşük değer negatif sayılıyor anlamında kadın doğuma yönlendirirken sana birşey demedi mi doktor hamilesin sen adetin geçti mi
Mrvsmt2502 Reyhanhnm canım satırlar sütun kısalığından yan yana geldiği için öyle anlaşılıyott gebesin. Yani negatif <5 0 5 haftalık şu şu değer şeklinde yazıyor
blueberyy00 Meryemtrksoy ordaki negatif su anlamda yazıyor negatif < 5 yani 5 den küçük değer negatif sayılıyor anlamında
Meryemtrksoy Reyhanhnm adetine 3 gün varken bu değer baya baya iyi yalnız 🤷♀️Ama ben öğrendiğimde de 5-6 haftalık filandı da 10556,88 miş senin ki benim baktığım aralığa göre daha minnak 2-3 haftalık filan görünüyor ama hepsinin farklı ya bi değişik ki 5 haftalık değer olarak yanlış yazmış olabilirler mi değer olarak o kadarlık değil zaten kaldı ki adetime vardı diyorsun o zaman doğru oluyor zaten değerin sayısı ama son adet tarihin neydi canım ?
Reyhanhnm Kızlar bende bişey anlamadım aile hekimi değer ortada dedi kadın doğum baksın dedi direk ikinci testi bile yapmadı bu ilk test bide adetime 3 gün varken yapmıştım
kozakednr Reyhanhnm içiniz rahat olsun önemli olan değer değil değerin her 2 günde 2 ye katlanması. Ben adet olacağım gün gittim acilde yapıldı 45 çıktı