Mrb arkadaslar benim yapım gereği bacaklarim kalin cılız deil yani. 2 yillik evliyim şuan 29 haftalıkta hamileyim. Gebelikten dolayı daha çok şiştim. Dün akşam kaynanam yemege cagirdi eşimle gittim. Bu sabahta tekrr kahvaltiya çağırdı gittim birlikte hazirladik otrduk yedik neyse kahvaltidan snra eşim uyuyakaldı orda. Uyanmasını bekledim bu sefer akşam oldu akşam yemeğine kalın dediler istemsizce kaldım. Kaynanam birilerinin yannda patavatszlik yapip şuran şöýle bole diyerek kendince espri ypan bi tip çok uyardm. Bu akşam baktm eşim bana baktı tatli tatli güldü kaynanam neye gülüyosun ddi o da kilo aldi ama hamileliğine rağmen cok almadi ddii.snra kaynanam arapcadan onu ilk aldigindada bacakları kalindi aynı öyleydi dedi çok bozuldum her defasnda kalbimi kiracak bsey konsyor muhakkak ama bilmiyorum bilerek mi yapıyo patavatszligindan ne konustugunu mu bilmiyor. Bende dedim evet bacaklarim o zmnda kalındı ama bu kdr kilolu deģildim. O kdr zoruma gitti ki o şekilde konuşması şuan onu dert ettim kendime. Eşimde bnm annesinin bu konusmalarindan rahatsz olduğumu bildigi için rengi değişti ne alakası var dedi geçiştrmeye çalıştı