Kizlar 28 haftalik olduk, son zamanlarda tansiyonum yüksek cikiyordu ve suan bes gündür tansiyon ilaci kullaniyorum. Buna ragmen dün aksamdan beri yüksek cikiyor tansiyonum 😓 ilk üc gün gayet güzeldi ama, cuma günü gebelik zehirlenmesi yasayabilecegim söylendi. Kan ve idrar verdim hafta sonu oldugu icin sonuclarim yarin cikacak. Tansiyonumu bu stres bu kaygi mi etkiliyor bilmiyorum. Hapa ragmen yüksek cikinca da kendimi cok kötü hissediyorum. Ne yaparsam yapayim düsmeyecekmis gibi.. Bebegime bir zarari olur diye korkuyorum. Hareketleride iki gündür cok sakin, etkilendiginden mi bilmiyorum anlamadim. Illaki Kafama takiyorum cünkü. Sanirim biraz morale ihtiyacim var 🥺