Hanımlar iyi geceler.38. Haftamdayım henüz doğum şekline karar veremedim.Çatı muayenem de henüz olmadı.Normal doğum sürecini yönetebilir miyim emin değilim.Sezaryende her şey daha planlı ilerlediği için daha güvenli buluyorum kendi adıma.Ama göbek olayı beni düşündürüyor.Sezaryen olunca göbek kesin kalıyor mu?