deletedmom87894 sütün artık insanlar için doğru bir besin olmadığı konusunda doktorların çoğu ortak kanıda bende öyle düşünüyorum.( süt bağırsak florasına zarar verdiği bağışıklığı çok düşürdüğü için önerilmiyor) Yoğurt mayalandığı için faydalı tüketebilirsiniz. Hayatım boyunca süt tüketmedim bebekkende içmezmişim ben sevmiyorum çok seviliyorsa bir bardak tüketilebilir.