Ufuk Benim alerjik astımım durmuştu gebeliğin başında grip olunca birde azdı yine doktoruma sordum hava makinası veya ilacımı kullanabilir miyim diye eğer astım atağın olduysa kullan , senin oksijen seviyenin düşmesi bebeğe zarar verir dedi şu an daraldıkça kullanıyorum belki yarın da hava makinasına ilaç alırım ama sen yinede doktoruna danış .