Kızlar beni kınamayın derdin bu mu diye bu aralar moralim çok düşük. soğuk algınlığı geçiriyorum bundan dolayı da olabilir. Detaylıya giricem devlet hastanesine randevu alamadım. özelde giricem maddi olarak açıldık. çalışamıyor olmak bebeği merak etmek vs bilirsiniz işte hamileler için herşey moral bozabiliyor . ilk zamanlarındaki takıntılı düşünceleri ve kaybetme korkusunu tekrar yaşıyorum. Ben bebeğimi çok erken haftalarda hissettim hep hareketliydi. Şuan 23. Hafta içindeyim. Bazen hiç durmayacak gibi oluyor. Yani küçücük bebek bu kadar nasıl hareket ediyor ne yapıyor. Önceden canım yanmazdı şuan anlık bi acı oluyor bazen alt tarafa doğru. Özellikle ben evde bir iş yaparken o da hareketleniyor. Böyle çok hissetmem normal mi artık