Nlyakts Merhaba herkese 31 haftalik hamileyim ilk gebeligim iki uc gundur bebegim biryere toplaniyor toplandigi yer cok sert oluyor ve sanki nefesim kesiliyor rahatsiz edici bi durum herkes de aynisi oluyor mu yoksa acile falan gitmeli miyim yardimci olursaniz cok sevinirim 🤔
Ladess Nlyakts aynen bende 30haftalıgım bende de öyle oluyor sanki direniyor gibi karnımda ama ben kendimce normal olabileceğini düşündüm 😶
Dilanakn Nlyakts ben 35 haftalığım benimde uzun zamandır oluyor en son doktora gittiğimde 32 haftalıktım sordum normal olduğunu söyledi
Nlyakts Ladess bende hep buyuyor falan diye dusunuyorum aslinda ama cok sık olmaya basladi bide nefesimi kesiyor o an insallah normaldir canim ya