Heryerim ağrıyo kızlar acayip üşüyorum, hem gribim hemde boğazım ağrıyo, yani ne ararsanız var, korona olmaktan korkuyorum, üstüne bide eşim bugün kaza yaptı çok şükür ki Allah onu bize bağışladı , acayip kötüyüm, hamile olduğum için de korkuyorum bebeğime bişey olucak diye, nane limon kaynatıp içiyorum pekmez içiyorum bol meyve yiyorum, çorbaya limon sıkıyorum yiyorum ama faydası yokk dualarınızı bekliyorum kızlar 🤲🏻