Ufuk Normel benim de o haftalar da agriyodu sol değil ama ben sağ kasigim ağrıyo şuan bile 33+2 Haftalik
begonvilko Çok normal canım. Benim de hep sol tarafım ağrırdı. Çocuk sola mi tutundu acaba diye düşünürdüm 😂 kasık ağrılarım hiç geçmedi, 10 haftalık olduk. Ama doktorum hep normal dedi.
Melek141120 Henüz çok küçük aşırı ağrı olması iyi değil ama adet sökülecek gibi bir ağrı çok normal eğer çoksa değerlerinize baktırın gidip
gizzzy35 Beyza_0671 Bende 3 haftalık öğrendim. Reglime 7 gün vardı testte İncecik çıkmıştı çizgi. Aşılamaydı çünkü