deletedmom87894 Kızlar baktımda şuana kadar hep çoraplı patiklimi ne öyle kıyafetler almışım kullanışsızmı bebek uzayınca olmazmı ilk bebeğim bilmiyorum t
Yenianneadayii deletedmom87894 valla benimde öyle çok var uzarsa patiklerini çoraplarını keserim dedim bende
EylulAsyaa deletedmom87894 yenidoğansa bir şey olmaz ama her çocuğun boyu farklı 6-9 aylık olunca olmuyor patikliler. Benim yeğenlerim var bi kız bi erkek onlardan hatırlıyorum ablam patiklerini kesmişti hep https://ty.gl/2z5lbopbd6 burda çok tatlı kıyafetler var🐣✨🌟
bahtnurr1 deletedmom87894 ayaklı aldım kış bebeği olacak. Saten beden aralıkları belli olduğu için 6aydan sonra ayaksız almayı düşünüyorum