Bebek18 Merhaba bayanlar. Eşinde sperm morfoloji sorunu olup speman Forte ilaç kullanan var mı. Bı kaç yerde okudum etkili olduğuna dair fayda gören var mı
caganin_annesi Sperm sorunu dediğiniz ne bilmiyorum ama benim eşimin sayısı yeterli olduğu halde kalitesi düşük denmişti, hiçbir ilaç kullanmadı, şimdi hamileyim 🤷
Bebek18 caganin_annesi evet bizimde kalitesi sıkıntılı morfoloji ne güzel ben bir buçuk senedir gebe kalamadim tüp bebek yaptırdık sekizinci haftada kalbi durdu kürtaj oldum. Şimdi doğal olsub istiyorum ama nasip bakalım.cevap için çok teşekkür ederim
Bebek18 1998_irem evet canim Kaan Aydos a tedavi görüyoruz. Ona soracaz ama etki eden var mı diye merak ettim.cevap için sağ ol canim
Gizemmihra Bebek18 benimde kürtaj olduğum zaman bır kızla tanışmıştım 3 kez kürtaj oluyordu hep bebeklerinin kalbi durmuş eşimde morfoloji sorunu var demişti siz bence doğal yöntemlerle kalmayın boşuna düşük yaşarsınız tüp bebek gerekirse onu yaptırın
Bebek18 Gizemmihra zaten tüp bebekti ilki şimdi DNA hasarı var mı test yaptırdık sonuç bekliyoruz. umarım değerler düzelir tüp bebeğe gerek kalmaz aslında dondurulmus bir embriyom var korkuyorum o da böyle olursa diye.