Duygushn1 Ben de geçen hafta gittim kontrole su an 33 haftalığım benim de dönmedi daha ya döner mi kızlar 😕
Kerem_mom Benimde başı yukarda , ayaklar aşağıda 30+5 im. Ama aşağı dönsün diye kaygım yok zaten sezeryan olmak istiyorum normalden korkuyorum