Henüz 16 haftalık ve cinsiyeti bilmediğimiz için birşey almıyoruz. Bugün uzun zamandan sonra ilk defa alışveriş merkezine gittim, öyle bakınırken kendimi birden ebebek’de buldum. Ay k yenidoğan kıyafetleri el kadar 😩🥰 Almadım ama bakındım biraz, umarım
zaman hızla geçer de almak da nasip
olur 😍🧿