Eyluls_mom Dediğim ve defalarca buraya yazdığım gibi kimyasal gebelikten sonra adet olmadan tekrar hamileyim adetime dört gün kala 47.97ydi betam iki gün sonra şimdi tekrar beta hcg baktırdım 131.1 iyi dimi