Sultannn3327 Kızlar 36. Haftadayim adet olacakmış gibi hissediyorum . Kasığımda ve bacağımda hafif agrilar var . Yaşayan oldu mu? Doğum belirtisi mi acaba
Dlkglkm Sultannn3327 Bende 36 haftalık hamileyim .bende de o durum var.adet olcakmisim gibi dün gece sancıdi kasıklarım😕🥺düzgün uyuyamadim
GKP22 Sultannn3327 Sancıların başlamış ama doğum sancısı olabilmesi için şiddeti artarak ve dakikası düşerek devam etmesi gerekir
tugbao Sultannn3327 34 olduk bende de ayni durum var. Hatta yogun akinti geliyo kasiklarima agri girince o sira sanki gercekten adet olmus gibi hissediyorum. Insallah vaktinde, hayirli dogumumuz olur 🤍
Happy-41 Sultannn3327 bend de oluyor ben de enfeksiyondan olduğunu düşündüm açıkçası regl ağrısı gibi bir ağrı.
Sultannn3327 Happy-41 enfeksiyon da olabilir de çoğu kişi de aynı belirtiler var doğum yaklaştıkça oluyor da olabilir
Happy-41 Sultannn3327 olabilir bende geçmeyen vajinal mantar varda ona yordum vücut kendini doğuma hazirliyordur belkide