Guli46 Merhaba arkadaşlar, 28 haftalık hamileyim, çok az yemek yiyprum, az yememe rağmen göbeğim patlayacak gibi hissediyorum hiç rahat edemiyorum zor nefes alıyorum sığınamıyorum ne yapabilirim lütfen destek olurmusunuz
Srp12345 Guli46 vallahi bende aynıyım 28 haftalık olucam bir tabak çorbayı Zor içiyorum zorla sonra patlicak gibi oluyorum gaz dolu midem sanki yarın doktora muayenem var sorucam belki iyi ilaç verir
Busrakose 29+5teyim kaç kere mide ilacımı değiştirdik en son nexıum başladık o iyi geldi ve her yemekten sonra evin içinde ya da bahçede 5-10 dakika yürüyüp hareket ediyorum öğün sayımı arttırdım yemekten sonra hemen yatma öğün sayını çoğalt ki az az sık sık ye belki o şekilde biraz rahatlarsın sende
Busrakose Srp12345 Yani çok değil ama faydasını gördüm diğer kullandıklarıma göre ama ilaçla olacak gibi değil yemekle beraber bişey içme yemekten hemen sonra uzanma yavaş yemeye çalış ve 2 saatte 1 az az sık sık ye yürüyüş yap böyle çözümünü buldum ben