Normalde devlete gidiyorum oradaki doktor çatı muayenesini doğumda yaptığını söyledi bende özele gidicem hem muayene için hemde çatı muayenesi yapması için söylesem yapar mı çatı muayenesini bide aynı muayene parasıyla nstye gönderir mi yoksa ayrıyeten nst parası ister mi 🤔