iremyasar ne güzel ama çoğu doktor hemşire sizin gibi değil.. bizzat yaşadım uskudar devlet hastanesine gittim covidli beni gören hemşire covidli hasta var die bangır bangır bağırıyordu doktor kendisini çok güzel azarladı hatta kanımı serumumu doktor takmıştı.. Allah herkesin kalbine göre versin..