alininannesiii Çatı muayenesi doktor sadece iki parmak ile mi bakıyor nasıl yapılıyor acı veriyor mu bilgilendirebilirmisiniz ve birde önlük giydiriyorlarmı altı komple açıcaz sonuçta 🤦🏼♀️
Kksll alininannesiii çatala çıkıyorsun iki parmakla kontrol ediyor örtü örtüyor yani bana örtmüştu ortmeyende olabilir orasini bilmiyorum herkesin acı eşiği farklidir ama bence abartildigi gibi ve öyle çığlık çığlığa bagiralacak bı durum yok bazıları çok abartıyor hastaneyi yıkıyor resmen
Mrvehamzaoglu alininannesiii Canim ben elbise giyip gittim iç camasirimi çıkarttım çatala uzandım hemşire üzerime örtü örttü doktorum iki parmağıyla baktı acı değilde yanma hissi oldu oda saniyelik zaten korkulucak bişey değilmiş ama bence herkesin bana dediği gibi önemli olan kasmamak ben kasmadım canım acımadı yani alininannesiii
Durunbigeldim alininannesiii çatala çıkıyorsun altı soyunup örtü örtüyor bakıyor işte çok aşırı acımıyor
Ilkmercimekgeliyor alininannesiii bana bi makina gibi biseyle baktilar eliyle degil eliylede mi bakiyolar😳yarin bana da bakacaklar🥺
Umay21 Alt kıyafetini çıkıyorsun canım çatala yatıyorsun üstünü örtüyorlar iki parmakla bakılıyor kendini kasarsan biraz acıyor ama dayanılmayacak bir acısı yok
Vahidesen_26 Peki ne kdr sürüyor ve kaçıncı haftada bakılıyor acaba bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi.?
tugcebyrm alininannesiii kendini kasmadıgın sürece acı hissetmiyorsun saniyelik bir an sadece rahat ol 💃🏻
AnneBebek0 alininannesiii Korkulcak hic bisey yok. Bende korktum agladim öyle 😂 catala oturuyorsun bacak üstüne örtü koyuyorlar. Doktor parmaginla jeli skiyor sokup iki parmagini hemen cikariyo. Acimiyorda önemli olan kendini kasmaman
alininannesiii AnneBebek0 asistanı hazırlıcak sanırım hazır olunca da doktoru çağrıyor sonra götümüzü başımızı görecek mi ya 😂😂 örtü örttükten sonra donumuzu çıkarsak olmuyor mu acaba 🤦🏼♀️ Ben korkmuyorum aslında ama utanıyorum
Busrakrt alininannesiii Ben birkaç gün önce yaptırdım 38. Haftanın içindeyim korkulacak bir şey yok bence evet elle yapıyor sadece altını açıyorsun önlük giymene gerek yok üzerine uzun bir şey giyip gidersen rahat edersin bence iki dakikalık iş ☺️ Korkulacak inan ki hiç bir şey yok.
Pambix alininannesiii Kesinlikle kasma kendini aynen parmakla kontrol ediyor şöyle diyim sana simear testi verdiysen ondan daha az acılı ve anlık birsey bende öyle olmuştu anlamadım bile
Handankzu alininannesiii hiç acımıyor gerçekten rahat ol kasma kendini ben ne ara bitti anlamadım bile 🤪
Ayaz_Aybars_mom alininannesiii bu kadar utaniyosunuz da doğuma nasıl gireceksiniz siz 😁😁 bende dahilim gerçi 🤦😁😁😁
AnneBebek0 alininannesiii Bende hemsireyim insan bakip incelemiyor ki göz alisiyor göre göre normal geliyor 😂
alininannesiii Ayaz_Aybars_mom ne biliyim ben ya çok açık saçık mahremiyet kalmıyor ki 😂😂 götümüzü başımızı görüyorlar 🙄